ممكن است این سوال برایتان پیش آمده باشد كه اگر انتخاب و نصب كاغذ دیواری كاری سخت و پر از دردسر است، چرا باید از آن استفاده كرد؟ چرا از رنگ‌ آمیزی برای دیوارها استفاده نكنیم؟ در جواب باید بگوییم یكی از مهم‌ ترین دلایل این است كه طرح‌ها و رنگ‌هایی كه به وسیله كاغذ دیواری می‌توان روی دیوار ایجاد كرد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممكن است.
رنگ‌آمیزی دیوارها كاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی كه تمایل به تك‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده كنید. اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد كنید، تنها راه، استفاده از كاغذدیواری است؛ زیرا در صورتی كه شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست كه كاغذ دیواری بهترین گزینه برای دكوراسیون است. 


كاغذ دیواری را می‌توان به نحوه‌های مختلف روی دیوارهای یك فضا نصب كرد. برای مثال می‌توان تمام دیوارها را با یك مدل كاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته كردن نقطه كانونی، تنها یك

دیوار اتاق را كاغذ دیواری كرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از كاغذدیواری‌ با طرح‌های متفاوت استفاده كرد. هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را كاغذ كنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی كنید؛ یا بالعكس، نیمه پایینی را با كاغذدیواری طرح‌دار و نیمه فوقانی را با كاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.

با مشاهده  آلبوم کاغذ دیواری هاوانا می توانید از طرح ها و رنگ های مختلف کاغذ دیواری آشنا شوید .



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 251
برچسب ها : کاغذ دیواری, هزینه کاغذ دیواری, آلبوم کاغذ دیواری, کاغذ دیواری هاوانا, کاغذ دیواری سه بعدی,

تاريخ : دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 | 16:33 | نویسنده : f.sa |

معمولاً برای اینکه بخواهیم یک خانه را کاغذ دیواری کنیم بودجه ای مشخص می کنیم و بعد از آن برای خرید کاغذ دیواری اقدام می کنیم.اما گاهی اوقات به دنبال طرح خاصی از کاغذ دیواری هستیم که در این صورت با چند قیمت برای کاغذدیواری مشابه مواجه میشویم.
در بازار به ترتیب کاغذ دیواریهای اروپایی و آمریکایی گران قیمت ترین کاغذدیواری هستند و بعد از آن کاغذ دیواری های ترک به نسبت ارزان تر هستند و کاغذ دیواری های چینی و کاغذ دیواری ایرانی در بازار از همه ارازن تر هستند.کاغذ دیواری های کره جنوبی نیز در بازار به دلیل متراز 16-15 متر به نسبت ارازن هستند اما پرت و دور ریز زیادی دارند.
آنچه که در تعیین قیمت کاغذ دیواری تاثیر گذار میباشد به ترتیب کشور سازنده، کیفیت کاغذ دیواری و متراژ هر رول کاغذ دیواری می باشد. معمولاً دریک آلبوم قیمت کاغذ دیواری یکسان میباشد. درست است که کاغذ دیواری یک انتخاب بسیار مناسب برای دیوار داخلی منزل است ولی انتخاب کاغذ دیواری مناسب آنچنان کار ساده ای نیست مخصوصا برای ما ایرانی ها که وسواس زیادی در تزیین دکوراسیون به خرج می دهیم. تنوع زیاد طرح و مدل کاغذ دیواری های موجود در بازار دکوراسیون هم عامل موثری در سختی انتخاب ها می شود.

نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی برای انتخاب کاغذ دیواری خانه شما باشد:
- قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید.
- هماهنگی طرح و رنگ کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه از اهمیت بالایی برخوردار است.
- هنگام خرید کاغذ دیواری به قابلیت شستشوی آن دقت كنید.
- برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از کاغذ دیواری هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید. برای آنکه فضایی آرام و به دور از شلوغی و بی نظمی داشته باشید بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار با رنگ های ملایم استفاده کنید.

شرکت پارسیان آذین زند وارد کننده انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک با بهترین قیمت و کیفیت و همچنین ارائه دهنده کاغذ دیواری ورساچه در طرح های مختلف و قیمت مناسب می تواند به کمک بیاید .



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 278
برچسب ها : کاغذ دیواری, قیمت کاغذ دیواری, خرید کاغذ دیواری, کاغذ دیواری ارزان, کاغذ دیواری سه بعدی, کاغذ دیواری ورساچه,

تاريخ : دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 | 16:27 | نویسنده : f.sa |

نکاتی که هنگام خرید کاغذ دیواری باید به آنها توجه نمایید :

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشش  كلیه مكان های مسكونی، اداری و تجاری در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت آن هم عدم تنوع  رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ، شکل و جنس به عنوان اولین انتخاب برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند.

نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی برای انتخاب کاغذ دیواری خانه شما باشد:
1. قبل از خرید کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید.
2.هماهنگی طرح و رنگ کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه از اهمیت بالایی برخوردار است.
3.هنگام خرید کاغذ دیواری به قابلیت شستشوی آن دقت كنید.
4. برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از کاغذ دیواری هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید. برای آنکه فضایی آرام و به دور      از شلوغی و بی نظمی داشته باشید بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار با رنگ های ملایم استفاده کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 285
برچسب ها : کاغذ دیواری کلاسیک, کاغذ دیواری مدرن, کاغذ دیواری خارجی, کاغذ دیواری لوکس, خرید کاغذ دیواری,

تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397 | 15:10 | نویسنده : f.sa |

با توجه به اینکه در انتخاب کاغذ دیواری سلیقه و مد شدن طرح های خاص در جامعه حرف اول را می زند اما با توجه به تنوع طرح،  رنگ و قیمت کاغذ دیواری در بازار بهتر است به این نکات در انتخاب کاغذ دیواری توجه کنید:
1. همه ی آلبوم های کاغذ دیواری برای هر طرح کاغذ دیواری بین 2 تا 4 کاغذ دیواری مکمل با طرح های ساده و راه راه و تیره روشن دارند. لذا اگر یکی از دیوار های اتاق را تیره انتخاب کردید برای دیوارهای دیگر کاغذ دیواری با همان طرح اما رنگ روشن انتخاب کنید.

2. ارتفاع کاغذ دیواری نقش مهمی در انتخاب رنگ کاغذ دیواری دارد مثلاً برای دیوارهای بلند استفاده از رنگ بژ و طلایی بهتر از رنگ طوسی و نقره ای می باشد.
3. اگر رنگ مبلمان و پرده تیره می باشد. بهتر است رنگ کاغذ دیواری هم خاکستری یا نقره ای باشد.
4. معمولاً کاغذ دیواری هایی که قابل شستشو هستند در آشپزخانه استفاده می شوند با در نظر گرفتن این نکته بیشتر از رنگ های شاد مثل نارنجی، زرد، قرمز و بنفش در آشپزخانه استفاده کنند.
5. در فضاهای کوچک از رنگ های شاد استفاده کنید و هرگز در یک فضای کوچک از رنگ های تیره استفاده نکنید.
6.در فضاهایی که نور زیاد دارید از رنگ روشن استفاده کنید زیرا این رنگ ها نور را می شکند و فضا را بزرگتر نشان می دهد.
7.رنگ های شاد مثل قرمز، صورتی و بنفش را با رنگ سفید ترکیب کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 281
برچسب ها : کاغذ دیواری کلاسیک, کاغذ دیواری مدرن, کاغذ دیواری خارجی, کاغذ دیواری لوکس, قیمت کاغذ دیواری,

تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397 | 15:04 | نویسنده : f.sa |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.